2009年12月15日

English Joke:請讓我別遲到

Don't Let Me Be Late!

    A little girl, dressed in her Sunday best, was running as fast as she could, trying not to be late for Bible class. As she ran, she prayed, "Dear Lord, please don't let me be late! Dear Lord, please don't let me be late!"
As she was running and praying, she tripped on a curb and fell, getting her clothes dirty and tearing her dress.
  She got up, brushed herself off, and started running again. Again, she prayed, "Dear Lord, please don't let me be late!...But don't shove me either!"

請讓我別遲到
一個小女孩穿上她最好的禮拜服,盡可能的快跑,試著不要在聖經課上遲到。她一邊跑一邊祈禱:「親愛的主,請讓我別遲到!親愛的主,請讓我別遲到!」
就在她一邊跑一邊祈禱的時候,她踢到了人行道的砌邊石跌倒了,使得她的衣服髒了而且破了。
她不理這些的站了起來,又開始跑。她再次開始祈禱:「親愛的主,請讓我別遲到!…但是,也不要推我!」

沒有留言:

張貼留言